Politica de retur

Conditii de returnare

Pentru toate problemele legate de produsele noastre nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0729.655.270 sau sa ne trimiteti un e-mail pe adresa contact@smilebright.ro, pentru a putea identifica cea mai buna cale de solutionare a problemelor.

Daca nu sunteti multumiti de produsele cumparate, acestea pot fi returnate si noi va vom inapoia contravaloarea produselor. Legislatia din Romania prevede urmatoarele:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului, conform Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Clientii sunt singurii care pot decide daca sunt complet satisfacuti de produsele cumparate. In caz contrar aceste produse pot fi returnate, in ambalajul original, nedeteriorate si in conditii optime pentru a putea fi puse din nou la vanzare, insotite de factura de cumparare. In termen de 15 zile de la primire, fara penalizari si fara invocarea unui motiv. Produsele pot fi returnate doar in conditiile in care nu ati utilizat mai mult de 3 plicuri cu benzi de albire dentara. Cumparatorul care va returna comanda suporta si taxele de transport. Va recomandam sa utilizati acelasi serviciu de transport cu care a fost facuta expedierea.

Suma inapoiata nu va include si cheltuielile de transport integral, magazinul suportand initial in mod partial acest transport.

Termenii si conditiile respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Consumatorii sunt doar persoanele fizice. Persoanele juridice nu pot denunta unilateral contractul pentru ca legislatia din domeniu se refera numai la persoanele fizice.

Produse